۱۰ شهریور ۱۳۸۷، ۱۲:۴۷

جمشیدی با "ماه خدا" میهمان سحرهای رمضان است

جمشیدی با "ماه خدا" میهمان سحرهای رمضان است

"ماه خدا" ویژه‌برنامه سحرهای ماه رمضان امسال شبکه یک است که به تهیه‌کنندگی داود نجفی و اجرای فرزاد جمشیدی پخش می‌شود.

نجفی درباره این برنامه به خبرنگار مهر گفت: برنامه‌های مذهبی ویژه سحر یا افطار باید ویژگی‌هایی داشته باشند. برخی آیتم‌های این برنامه‌ها مثل دعای سحر را نمی‌توان حذف کرد چون با اعتقاد مردم گره خورده است. پس تغییر در این برنامه‌ها تابع یک چارچوب خاص است که تهیه آنها را با دشواری و حساسیت مواجه می‌کند.

وی با اشاره به مدت زمان پخش "ماه خدا" گفت: این برنامه هر روز به مدت 135 دقیقه روی آنتن می‌رود؛ 100 دقیقه قبل از اذان صبح و 35 دقیقه بعد از اذان تا تمام کشور که ساعت شرعی متفاوتی دارند زیر پوشش قرار بگیرند. ضبط بخش‌های تولیدی آغاز شده، اما بخش اعظم کار در استدیو و زمان پخش زنده اتفاق می‌افتد که سعی کرده‌ایم متفاوت و جذاب باشد.

تهیه‌کننده "ماه خدا" درباره انتخاب جمشیدی برای اجرای برنامه گفت: جمشیدی دو دوره مجری برنامه سحر بوده و طبق نظرسنجی‌ها بیننده‌ها به او و کارش بیشتر اقبال دارند. سبک اجرای او در برنامه‌های مذهبی خاص است و به دلیل توانایی‌هایی که در او سراغ داشتم انتخابش کردم. متن این بخش را جمشیدی می‌نویسد و در اجرا آزادی عمل دارد.

برنامه سحر شبکه یک سه کارشناس دارد که در حوزه‌های مختلف به بینندگان اطلاع‌رسانی می‌کنند. محمدرضا آقاتهرانی درباره مکارم اخلاقی مباحثی را مطرح می‌کند. حجت‌الاسلام جعفر طباطبایی درباره ماه رمضان و مناسبت‌های آن حرف می‌زند و آیت‌الله خوشوقت درباره موضوع‌های مذهبی متفاوت صحبت می‌کند.

کارگردان بخش‌های تولیدی برنامه "ماه خدا" علی مختارزاده است، اما هر برنامه زنده یک کارگردان دارد.

کد خبر 741466

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha